رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در بازی فردا نمی‌تواند از ۴ بازیکنش استفاده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۲۰ پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود. آلومینیوم سازان در حالی برای این بازی آماده می‌شوند که در اولین تجربه لیگ برتری خود شکست سنگینی را در مقابل نساجی مازندران متحمل شدند.

اراکی‌ها در بازی فردا شاهین توکلی را به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبل، در اختیار ندارند. حامد پاکدل هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. پاکدل در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: وضعیتم پس از ابتلا به کرونا چندان حاد نیست و فکر می‌کنم از هفته آینده در تمرینات آلومینیوم حاضر شوم.

علاوه بر این ۲ بازیکن، کارت بازی رضا مروانی هافبک خوزستانی و جوان آلومینیوم صادر نشد و او به طور کلی از لیست اراکی‌ها خارج شد.

حسین پورحمیدی دروازه بان تیم استقلال هم که در واپسین دقایق فصل نقل و انتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یک ساله به آلومینیوم پیوست، در بازی فردا غایب خواهد بود.

به جای این ۴ بازیکن، رسول خطیبی (سرمربی آلومینیوم) می‌تواند از بازیکنان جدیدش، یعنی محسن ربیع خواه، محمد ایران پوریان، جابر انصاری و مرتضی آقاخان استفاده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار