معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: بنیاد شهید و امور ایثار گران باید به جد اشتغال خانواده ایثارگران را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد گفت: ارائه مشاوره شغلی به خانواده معظم ایثارگران بایستی در اولویت این بنیاد باشد.

او افزود: مشوق‌های در نظر گرفته شده برای اشتغال ایثارگران باید از طرف بنیاد شهید به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود تا در راستای تفاهم نامه منعقده بین مقام عالی استان و معاون رئیس جمهور از طرف دستگاه‌های اجرایی برای جذب ایثارگران در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با تاکید بر هماهنگی تاسیس شرکت‌های حرفه‌ای در حوزه جهادکشاورزی به ویژه شرکت‌های خدماتی در شمال استان از سوی ایثارگران، افزود: بنیاد شهید باید با تمامی دستگاه‌ها تفاهم نامه منعقده کرده و اشتغال ایثارگران را با جدیت دنبال کند.

عزیزی با اشاره به اینکه مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و مسئولیت پذیری در جامعه ما فرهنگ سازی شود، گفت: جوانان برای اشتغال نباید تنها چشم به میز ادارات بدوزند.

او استفاده از ظرفیت‌های مختلف در حوزه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و حتی خدمات را برای ایجاد اشتغال ایثارگران مناسب ارزیابی کرد و با توجه به ایجاد اشتغال چندین هزار نفری در سال جاری و سال آتی در بخش صمت و کشاورزی به ویژه گلخانه‌ای بر استفاده از این فرصت از طریق بنیاد شهید تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.