چمن گفت: با ورود مردم و مشارکت همگانی به همراه تدابیر ویژه مسئولین، می‌توان شاهد بهبود اوضاع بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، چمن  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: پیش بینی داریم با اجرای صحیح تدابیر و محدودیت‌های هوشمند، شاهد تسهیل و تسریع در تثبیت و کاهش شیوع و مهار نسبی باشیم.

او افزود: پس از اجرای محدودیت‌های اخیر، رعایت دستورالعمل‌ها به ۸۰ درصد و استفاده از ماسک به ۹۰ درصد رسید و نشان از این دارد که مردم مشارکت بهتری داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود  بیان کرد: کل مراجعه به مراکز درمانی با تشخیص کرونا بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۷۱ نفر بوده و ۳ هزار و ۱۷۹ نفر در بخش‌های اختصاصی بستری شدند.

چمن  ادامه داد: ۴ هزار و ۲۵۸ نفر کل موارد مثبت قطعی کرونا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است که ۲ هزار و ۴۳۰ نفر سرپایی و ۱ هزار و ۸۲۸ نفر بستری شدند.

او ابراز داشت: در حال حاضر در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه، ۲۴۸ نفر به دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۳۳ نفر در بخش‌های ویژه و آی سی یو قرار دارند.

از ابتدای شیوع همه گیری کرونا تا‌کنون، ۱۷۷ نفر در شهرستان‌های زیرمجموعه تحت مدیریت این دانشگاه به دلیل ابتلا به کرونا، فوت کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.