زندگی زن و شوهر ترک پس از ۱۵ سال زندگی مشترک با درخواست طلاق زن و اقدام وحشتناک مرد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شوهر شرور پس از آنکه تلاش‌هایش برای برگرداندن همسرش که درخواست طلاق داده بود بی نتیجه ماند او را با ۱۴ ضربه چاقو به قتل رساند.

همسر این مرد پس از ۱۵ سال زندگی مشترک با وی، به دلایل نامعلومی درخواست طلاق داده و همراه با دو فرزند ۷ و ۱۳ ساله‌اش به خانه پدری خود پناه برده بود.


بیشتر بخوانید


مرد اما بی اعتنا به هشدارهایی که از طرف دادگاه به او داده شده بود سراغ همسر و فرزندانش در خانه پدری او رفت اما زن در را به روی او باز نکرد. ‌بنابراین  مرد ۴۴ ساله ترکیه‌ای که هیلمی ییلماز نام داشت در اطراف خانه کمین کرده و منتظر شد همسرش از خانه خارج شود.

درخواست طلاق زن قاتل جانش شد / مرد شرور همسرش را با ۱۴ ضربه چاقوله قتل رساند

پس از خروج زن از خانه، مرد او را در یک مزرعه به دام انداخته و با ۱۴ ضربه چاقو به بدن همسر ۳۲ ساله‌اش او را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساند. هیلمی ییلمالز در دادگاه فردای آن روز در حالی که همچنان پیراهن خونی به تن داشت توسط پلیس دستگیر شد.

درخواست طلاق زن قاتل جانش شد / مرد شرور همسرش را با ۱۴ ضربه چاقوله قتل رساند

دادگاه‌های او با گذشت یک‌ سال همچنان در حال برگزاری است و او معتقد است اگر همسرش همان جا درخواست او برای آشتی و‌ برگشت به خانه به همراه فرزندانش را پذیرفته بود هم اکنون زنده و در کنار خانواده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ثنا حسین زاده
۱۵:۵۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
اصلا درخواست طلاق داده مرد حق نداره زن رو به قتل برسونه حتما روانی بوده این کارو کرده طفلک بچه هارو بی مادر کرد اخه زن چه گناهی کرده اگه زن اهل خلاف بود هیچ وقت بچه هارو باخودش نمی برد بچه ها و زن چه گناهی کردند این وسط خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
اگر حکم قصاص نمونده خانواده زن اعدامش کنن عبرت بشه برای دیگران
بی وجدان
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۰:۴۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
شرافت و اخلاق نشانه ی انسانیت.. اگه خانمی درخواست طلاق داده و حتی گناهکار هست... درخواست طلاق این خانم باید در دادگاه پیگیری میشد.. مردی حق کشتن نداره... . و از طرفی اگه خانمی بی جهت زندگیش و خراب کرده .. این خانم هم کارش ناپسنده... اما مشخصه کسی که به قتل فکر میکنه مشکل روانی داره... و صلاحیت زندگی رو هم نداره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
از این نوع قتل زنان در ترکیه خیلی زیاده ، هر سال ۲۰۰ تا ۳۰۰ زن به قتل میرسند ، طبق گزارش دولت ترکیه هرسال به عناوین مختلف زنان توسط شوهر ، نامزد و یا دوست پسرشان به دلایل واهی کشته میشوند و تا بحال نتوانستند جلوی این کار را بگیرند . حکم اعدام در ترکیه از سالهای پیش برداشته شده و بخاطر همین ترسی از به قتل زنان بی‌گناه وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
درود بر شرفش خوب بلایی سرش آورده اگه بی دلیل خواسته طلاق بگیره حقش بوده بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
احمق بچه هاشو بي پدر و مادر كرد