رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج از رفع تصرف ۳هزار متر مربع از اراضی ملی در بخش آسارا این شهرستان خبر داد.

رفع تصرف ۳هزار متر از اراضی ملی در بخش آسارابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سیاوش ذاکری، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج گفت: با برپایی منظم و مستمر گشت زنی‌های اکیب گشت و مراقبت یگان حفاظت شهرستان کرج به منظور حفظ و حراست از انفال از تخریب و تصرف اراضی ملی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در قالب تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع جلوگیری شد.

ذاکری ارزش تقریبی اراضی مذکور را بیش از یکصد و بیست میلیارد ریال بیان کرد و افزود: این اداره در حفاظت و حراست از اراضی ملی، روند پرونده‌های ارجاعی به محاکم قضایی را با جدییت تا حصول نتیجه دنبال و هیچگونه اغماضی نسبت به متجاوزین و متصرفین به انفال عمومی نخواهد داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج از مردم خواست با توجه به گستردگی عرصه‌های طبیعی شهرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تخریب و تصرف در اراضی جنگلی و مرتعی سریعاً با شماره تماس رایگان ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ تماس بگیرند تا مأموران یگان حفاظت در کمترین زمان ممکن گزارش مذکور را مورد بررسی و اقدامات قانونی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.