کفاشیان: فیفا یک سال فرصت داده است، بند یک اساسنامه را اصلاح کنیم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه فیفا به ما یک سال فرصت داده است، بند یک اساسنامه که راجع به دولتی بودن فدراسیون فوتبال است را اصلاح کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اساسنامه فدراسیون فوتبال تا به حال ۲ بار به تصویب رسیده است. یکی در سال ۱۳۸۶ و دیگری هم در سال ۱۳۹۰ بود که این کار صورت گرفت. اساسنامه هر سال باید مورد بازنگزی قرار گیرد و اگر نیازی به تغییر است، باید انجام شود و بعد از آن به تصویب اعضای مجمع برسد. به هر حال این کار چند سالی است که انجام نشده و خوشبختانه اخیرا اساسنامه ما مورد تائید فیفا قرار گرفته و قرار است ۸ آذر ماه به تصویب اعضای مجمع برسد و بعد از آن یک تاریخ مشخصی را برای انتخابات فدراسیون فوتبال معین می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


او افزود: ممکن است عده ای به اساسنامه فعلی ایراداتی بگیرند که این موضوع چندان دور از ذهن ما نیست. امکان دارد یک سری، روی بند‌های مختلف و یا تعداد اعضاء ایراداتی بگیرند که قابل حل بوده و هیچ مشکلی بابت این نیست. اصلی‌ترین موضوع ما بحث انتخابات است که به دوستانمان هم گفته ام که باید هر چه زودتر رئیس فدراسیون را مشخص کنیم. سپس، بحث دولتی بودن یا نبودن و همچنین مصوبه مجلس را بررسی می‌کنیم که این موارد هم قابل حل است. خوشبختانه فیفا به ما یک سال فرصت داده است تا بند یک اساسنامه که راجع به دولتی بودن فدراسیون فوتبال است را اصلاح کنیم.

کفاشیان ادامه داد: به هر حال باید اساسنامه تائید شود تا بعد از آن بلافاصله انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم و بعد از انتخابات هم رئیس و هم اعضای هیئت رئیسه در فدراسیون حضور پیدا می‌کنند و کار‌ها را جلو می‌برند، زیرا زمان زیادی نداریم و باید خودمان را به خوبی برای انتخابی جام جهانی آماده کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
خوب دیگه....یک سال دیگه هم همینجوری هستیم و سرپرست می ذاریم و مدیریت می کنیم و دور می زنیم تا خدا چی بخواد.
ان شاالله به فضل الهی تا سال بعد یه فرجی می شه موندگار می شیم....
آقا چرا فوتبال این شکلیه؟چرا وزیر ورزش بیخیال فوتبال نمی شه؟به قول خداداد چرا همه ی مدیران دوست دارن تو فوتبال خدمت کنن؟یعنی قحط الرجال شده که یه مرد پیدا نمی شه فوتبال رو از این وضع در بیاره؟
آخرین اخبار