معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار الیگودرز گفت: پنج تالار پذیرایی به دلیل تخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونای شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار الیگودرز گفت: پنج تالار پذیرایی به دلیل تخلف از دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونای شهرستان پلمب شد.

علی اصغر صفری راد افزود: در پی همراهی و اطلاع رسانی شهروندان عزیز سه واحد سالن آرایش بانوان به دلیل فعالیت، پذیرش عروس و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا پلمب شد.

او با اشاره به اینکه در یکی از این سالن‌ها پنج عروس بصورت همزمان پذیرش شده بود، اظهار داشت: پرونده این سالن‌های آرایش جهت لغو دائم پروانه به اتحادیه صنفی ارسال شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز بیان کرد: در روز‌های اخیر شاهد تلاش مسوولان و همراهی مردم و کسبه برای مقابله با کرونا هستیم و نتایج خوبی هم حاصل شده، ولی برخی از شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند.

صفری راد با اشاره به اینکه در حفاظت از سلامت و جان مردم با هیچ شخصی تعارف نداریم، اضافه کرد: مشخصات کامل صاحبان اماکنی که به مصوبات ستاد کرونا بی توجه باشند و سلامت مردم را با مخاطره مواجه سازند، به اطلاع مردم خواهد رسید.

او ادامه داد: براساس تصمیمات ستاد کرونا ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان الیگودرز ممنوع است و با توجه به نارنجی بودن این شهرستان به لحاظ وضعبت کرونا خودرو‌های غیربومی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.