بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم درباره دیدار هفته دوم این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

رامتین سلیمان زاده مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با دیدار روز گذشته این تیم در مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر ۲ تیم نمایشی خوبی در زمین داشتند. تیم ما از انسجام بیشتری نسب به بازی قبل برخوردار بود.

او ادامه داد: بازی پایاپایی مقابل سپاهان به نمایش گذاشتیم، اما متاسفانه با دریافت گلی که در ابتدا مشکوک به آفساید بود و پس از آن روی من خطا شد، نتیجه این دیدار را واگذار کردیم. آلومینیوم مستحق شکست در این دیدار نبود.

بازیکن آلومینیوم افزود: بازیکنان تیم سپاهان توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما ما هدفمند بازی کردیم و برنامه‌ی ویژه‌ای برای ضد حملات داشتیم. چند موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم، اما آن‌ها تبدیل به گل نشدند. سپاهانی‌ها به غیر از گل، موقعیت چندان خوبی نداشتند.

او ادامه داد: تیم ما در برابر حریف نامدار خود به خوبی مقاومت کرد. متاسفانه اشتباه داور زحمات یک تیم را از بین برد.

سلیمان زاده درباره برنامه دفاعی آلومینیوم سازان در این بازی گفت: ما در این دیدار از ترکیب ۳ دفاع خطی استفاده کردیم. هفته گذشته تمرینات خوبی روی برنامه دفاعی تیم داشتیم.

اشتباهات داور زحمات تیم ما را هدر داد

مدافع آلومینیوم در خصوص گل مشکوک سپاهان در این بازی بیان کرد: متاسفانه پس از دریافت آن گل تمامی زحمات ما هدر رفت. فکر می‌کنم داور و کمک داور باید با تمرکز بیشتری آن صحنه را بررسی می‌کردند.

او ادامه داد: کارشناسان داوری تایید کرده اند که صحنه گل آفساید بوده است. در ادامه‌ این صحنه آفساید و پیش از رسیدن توپ ارسالی منصوری به سجاد شهباز زاده، مهاجم سپاهان با تکل من را سرنگون کرد. سر من به زانوی محسن ربیع خواه برخورد کرد و به دلیل شدت ضربه  ۳۰ ثانیه موقعیت خودم را گم کرده بودم.

سلیمان زاده افزود: پس از سرنگون شدن من بازیکنان سپاهان هجوم آوردند و توپ را تبدیل به گل کردند. ابروی من به دلیل ضربه شدید پاره شد و ۶ بخیه خورد. آن لحظه وقتی به سرم دست زدم، دستم کاملا خونی شد. نمی‌دانم چرا داور پس از دیدن پارگی ابروی من به خطا بودن آن صحنه شک نکرد.

سلیمان زاده: اشتباهات داور زحمات تیم ما را هدر داد/ با تکل شهباز زاده، ابرویم ۶ بخیه خورد

او ادامه داد: ما به دلیل رعایت اصول حرفه ای، هنگام بازی به داور اعتراضی نکردیم. به نظرم داور در این بازی با عجله تصمیم می‌گرفت. دادن کارت زرد به حسن پور (دروازه بان آلومینیوم) در دقیقه ۳۶ هم از تصمیمات عجولانه او بود.

برای پیروزی در هر مسابقه به میدان می‌رویم

سلیمان زاده درباره دیدار بعدی آلومینیوم در مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: تفکر کادر فنی ما رسیدن به پیروزی در هر مسابقه است. در آن بازی ما میزبان هستیم و تلاش می‌کنیم اولین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آوریم.

مدافع آلومینیوم در پایان گفت: تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده و رفته رفته شرایطش بهتر می‌شود. بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار