دادگاه عالی ورزش زمان ابلاغ رای پرونده جودوی ایران را تمدید کرده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه دادگاه حکمیت ورزش در خصوص رسیدگی به پرونده شکایت جودوی ایران علیه فدراسیون جهانی، ۲۶ شهریور ماه برگزار شد، دادگاه به طرفین فرصت یک ماهه داد تا با یکدیگر به توافق برسند، اما در این مدت تعیین شده بین ۲ فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی جودو توافقی صورت نگرفت.

دادگاه حکمیت ورزش با ارسال ایمیلی اعلام کرد که اعلام رای دادگاه در خصوص این پرونده تا ۲۹ ژانویه تمدید خواهد شد.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو با تایید این خبر گفت: با توجه به توافق نرسیدن ۲ طرف پرونده در مدت یک ماهی که از سوی سرداور تعیین شده بود، دادگاه cas روز جمعه ۳۰ آبان ماه با ارسال ایمیلی اعلام کرد که مهلت ابلاغ رای را تا ٢٩ ژانویه ٢٠٢١ تمدید کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق
۱۵:۳۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
از انتصابات جدید در فدراسیون جودو چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
نفریه
۱۳:۲۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
وقتی رییس فدراسیون جودوی ایران دایما در حال ملاقات و دیدار و عکس و خبر و فیلم و دیده شدن باشه جودوی ایران روز به روز عقب تر خواهد ماند .
نشد خبری از فدراسیون جودو بیرون بیاد و نکته تبلیغاتی برای میراسماعیلی نداشته باشه مثل اینکه " یکی از مهمترین بخش های مراسم، اجرای تکنیک جودو به صورت نمادین توسط رئیس فدراسیون بود! یا اینکه میراسماعیلی تایید کرد! میراسماعیلی سخنرانی کرد! دکتر! میراسماعیلی ملاقات داشت
Iran (Islamic Republic of)
اسفندآبادی
۱۳:۲۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
از عمر کشور ازبکستان 30 سال نمیگذره اما تاکنون از المپیک تابستانی 1996 آتلانتا و 7 دوره حضور در المپیک ، شش مدال المپیکی بدست آورده است اما ایران با روسای ضعیف در جودو که بدنبال سفرهای خارجی و پست های بین المللی و تقلب در تیمهای ملی جودوی پایه و کسب مدالهای جعلی و...... بوده اند تاکنون یک مدال المپیک نگرفته است . .روسای فرصت طلب و سودجو فدراسیون جودو تقصیر ندارند اون روسای سازمان تربیت بدنی و وزاری ورزشی که سکان جودو رو به این افراد ضعیف و منفعت طلب دادند باید پاسخگو باشند جودو نیازمند خانه تکانی گسترده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
این آقای عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان که با گماشته های خودش ، فدراسیون جودو رو حیاط خلوت خودش کرده چه میگوید ؟ نظری ندارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
باجلان
۱۱:۵۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
رای داوری دادگاه CAS کاملا روشن است . حیف اینهمه پول که خرج این دادگاه و سفرهای بی حاصل و استخدام وکیل و دستیارش! شد .
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین سیاحی
۱۱:۵۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
وقتی کار در دست کاردان نباشد جودو همین خواهد شد که شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
منظور بدوی هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
داوری بدوی و تجدیدنظر ندارد
آخرین اخبار