معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی خبرداد؛

مشارکت بیش از دوهزار نیکوکار در پویش «ایران مهربان»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۲۷۲ نیکوکار در پویش «ایران مهربان» و طرح «هر کارمند یک حامی» در آبان ماه ماه امسال مشارکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین گیلاسی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه اجرای پویش «ایران مهربان» و طرح «هر کارمند یک حامی»  از مهرماه امسال آغاز شده و تا بهار ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، گفت: پویش «ایران مهربان» طرح «هر کارمند یک حامی» با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در حال اجرا است.

او افزود: در قالب این طرح و با همکاری استانداری خراسان رضوی، کارکنان دولت و دیگر گروه‌های مردمی مانند اصناف و بخش‌های خصوصی می‌توانند سرپرستی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را متعهد شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از نقش مؤثر مدیران سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح و گفت و ابراز امیدواری کرد که تا پایان طرح هیچ یتیمی بدون حامی و سرپرست نباشد و ادامه داد: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت اکرام امداد و انتخاب یک یا چند فرزند یتیم و محسنین با ماهی حداقل ۱۰ هزار تومان حمایت مالی داشته باشند.
بیشتربخوانید


گیلاسی با اشاره به اینکه اکنون از بیش از ۵۵ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، بیان کرد: بیش از ۶۸ هزار و ۱۰۰ حامی فعال با کمیته امداد همکاری دارند که ۲ هزار و ۲۷۲ نیکوکار آن در آبان ماه امسال و در قالب پویش «ایران مهربان» و طرح «هر کارمند یک حامی» جذب شده اند.


او تصریح کرد: ۲۳ هزار و ۹۴۶ فرزند از حمایت‌های نیکوکاران بهره‌مند هستند، اما برای دیگر فرزندان باتوجه به افزایش هزینه‌های زندگی نیازمند همیاری خیران محترم هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی استفاده از بستر‌های سنتی و الکترونیکی را برای جذب حامیان فراهم دانست که علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان، ثبت نام در سایت EKRAM.EMDAD.IR و یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۸۰۳۳ قابل انجام است.

کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به حساب ایتام ومحسنین نیازمند واریزمی شود و پیامک آن همزمان برای شخص حامی و فرزندان معنوی ارسال می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار