مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) شهرستان لارستان، گفت: نام‌نویسی چهارمین دوره طرح ملی آیات زندگی به میزبانی لارستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد نیاوند مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان لارستان، بیان کرد: بخشی از مشکلات جامعه، ناشی از مهجوریت قرآن و عمل نکردن به دستورات آن است.

او،با اشاره به اینکه به منظور ترویج سبک زندگی قرآنی طرح ملی آیات زندگی از سوی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) لارستان اجرا می شود، تصریح کرد: ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در چهارمین دوره طرح ملی آیات زندگی آغاز شده است.

نیاوند، با بیان اینکه در این مسابقه، ۴۰ آیه از قرآن کریم با موضوعات مختلف پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در پایان این مسابقه، شرکت‌کنندگان علاوه‌ بر دریافت مدرک معتبر قرآنی به قید قرعه ۴۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی و هدایای نقدی دیگر اهدا می شود.

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان لارستان، افزود: با توجه محدودیت‌های ناشی از کرونا تمامی مراحل ثبت‌نام، آموزش و دریافت مدرک به شکل  مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان از سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

او، اضافه کرد: مدت زمان برگزاری دوره را سه ماه و به عبارتی هفته‌ای سه آیه اعلام و اضافه کرد: این دوره در سه سطح یک تا سه برگزار  می شود که عموم خواهران و برادران سنین هفت سال به‌ بالا می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

نیاوند، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند تا دهم آذرماه امسال با مراجعه با آدرس https://formafzar.com/form/f7alk نسبت به ثبت‌نام یا اطلاع از جزئیات طرح اقدام کنند، یا از طریق شماره ۰۹۲۱۴۰۸۵۲۶۰ برای ارتباط  قرآن‌ دوستان در پیام‌رسان واتساپ و کانال طرح آیات زندگی به آدرس http://eitaa.com/beitalahzan_lar در پیام‌رسان ایتا  برای شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان لارستان، گفت: مسابقه ملی آیات زندگی از سوی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س)،  اداره اوقاف وامور خیریه، حوزه مقاومت بسیج شهید نجفعلی مفید، تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه لارستان و کانون دانش آموزی شهدای لارستان اجرا می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار