بانک اطلاعات جغرافیایی سوانح جاده‌ای آذربایجان‌شرقی رونمایی شد

بانک اطلاعات جغرافیایی و سامانه برخط سوانح جاده‌ای آذربایجان‌شرقی همزمان با هفته ایمنی حمل و نقل با هدف ثبت دقیق و برخط موقعیت مکانی این سوانح رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی  گفت: این طرح برای ثبت دقیق و آنلاین موقعیت مکانی تصادفات فوتی به صورت GIS در راه‌های استان بر پایه سیستم جامع ثبت به همراه بانک اطلاعاتی ایمنی زیرساخت‌های مربوط به راه‌های استان توسط این اداره کل و مرکز تحقیقات مدیریت و پیشگیری از مصدومیت‌های حوادث ترافیکی دانشگاه علوم پرشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز اجرا شده است.

اوافزود: قابلیت ارائه اطلاعات به صورت طبقه بندی شده برای کاربران در سطوح مختلف مدیران و تحلیل گران بر اساس ارتباط با داده‌های موجود سازمان‌های مسوول در امر ایمنی راه و امداد و نجات جاده‌ای از جمله مزایا و نتایج اجرای این طرح است.

او اظهار داشت: این اطلاعات در خصوص ایمنی زیرساخت شبکه راه‌های استان و داده‌های حوادث ترافیکی بر اساس شاخص‌های مختلف به منظور بررسی و تحلیل شاخص‌های ایمنی راه و تحلیل تصادفات به راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه، اورژانس و فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و پزشکی قانونی ارایه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.