معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: با کمک و همت اوقاف و امور خیریه استان کرمان ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام سید رضا فاطمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، از آزادی ۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد به‌همت اوقاف و امور خیریه استان خبر داد.

او تلاش برای آزادی زندانیان نیازمند را امری خداپسندانه دانست و بر گسترش فرهنگ جلب مشارکت مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند به همت رسانه‌های جمعی تاکید کرد و افزود: گسترش فرهنگ وقف برای آزاد سازی زندانیان نیازمند امری مردمی در استان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان بااشاره به این که آزادسازی زندانیان از محل موقوفات، کمک خیران و مردم انجام می‌شود، بیان کرد: طرح آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد مالی به منظور تقویت کارکرد‌های خیریه در امور اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیران اجرا می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: تغییر در نوع دیدگاه جامعه نسبت به زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان نمایندگی ستاد دیه استان و ارائه عملکرد شفاف این نهاد مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی دانست.

او با اشاره به این که آزادی سه زندانی از شهر راین، یک نفر از شهربابک، یک نفر از سیرجان، و یک نفر از شهرستان بافت به همت خیران واوقاف انجام شده است، افزود: یکی از طرح‌های بسیار خوب اوقاف در کمک به نیازمندان، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان گفت: امروز افراد شریف بسیاری در جامعه وجود دارند که به علت شرایط اقتصادی و یا هر علت غیر عمد دیگری به زندان افتاده اند و به علت ناتوانی در پرداخت جریمه یا دیه مجبور به تحمل زندان هستند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار