رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از دوگانه سوز کردن هزارو ۱۰۰ خودروعمومی به صورت رایگان در کردستان خبر داد.

یدالله زندی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:هم اکنون سه مرکز در شهرسنندج نسبت به تبدیل رایگان خودرو‌های عمومی اقدام می‌نمایند که با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی در دیگر شهرستان‌های استان نیز مراکز دیگری فعال و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

زندی با بیان مزایای زیست محیطی و اقتصادی استفاده از سوخت سی ان جی به تبلیغات و فرهنگ سازی صورت گرفته توسط منطقه در خصوص طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودرو‌های عمومی اشاره کرد و از همکاری مطلوب اصحاب رسانه و شهرداری‌های استان با این شرکت جهت اطلاع رسانی به شهروندان تشکرو قدردانی نمود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان سپس با بیان اینکه ثبت نام ۷۰۰ دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آن‌ها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند افزود: متقاضیان با ثبت نام در سامانه https://Gcr.niopdc.ir می‌توانند برای دوگانه سوز شدن خودرو‌های خود اقدام کنند.

زندی با اشاره به اینکه اولویت تبدیل با کسانی است که زودتر در این سامانه ثبت نام می‌نمایند افزود:با توجه به تدوام اجرای طرح صاحبان خودرو‌های ناوگان حمل ونقل عمومی در سامانه https://Gcr.niopdc.ir ثبت نام نمایند که تا زمان تبدیل به دو گانه سوز شدن از سهمیه اعتباری برخوردار شوند در غیر این صورت سهمیه اعتباری آن‌ها کاسته شده و همانندخودرو‌های عادی به آنان سهمیه سوخت تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.