محدودیت‌های جدید کرونایی، در شهرساوه با همراهی خوب مردم و کسبه مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، محدودیت‌های جدید کرونایی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا که از اول آذرماه اعمال شده و اکنون وارد سومین روز خود شده، در شهر ساوه با همراهی خوب مردم و کسبه در حال اجراست.

علی میرزایی فرماندار ساوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با قدردانی از مردم به خصوص بازاریان و کسبه در تعطیلی صنوف مختلف گفت: در مبادی ورودی و خروجی شهر ساوه با همکاری نیروی انتظامی از ورود پلاک‌های غیر بومی ممانعت می‌شود.

میرزایی افزود: برای کاهش میزان مبتلایان، تمهیدات و نظارت‌های سختیگرانه تری را بکار خواهیم گرفت و انتظار مشارکت و همکاری همه مردم و کسبه را داریم.

البته اجرای طرح محدودیت‌های دو هفته‌ای مقابله با کرونا در شهر ساوه، به اعتقاد مردم نیازمند نظارت بیشتر بر صنوف مختلف در همه‌ی نقاط این شهر را دارد و افزایش اکیپ‌های اداره صمت می‌تواند، به تمکین جدی‌تر برخی دیگر از صنوفی که رعایت نمی‌کنند، منجر شود.

طبق تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های کرونایی از ابتدای آذرماه در شهر‌های قرمز و نارنجی اجرا شد و ۶ شهرستان استان مرکزی شامل اراک، ساوه، دلیجان، شازند، خمین و کمیجان که در وضعیت قرمز قرار دارند و ۶ شهرستان محلات، خنداب، تفرش، زرندیه، آشتیان و فراهان که در وضعیت نارنجی هستند شامل طرح شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.