در مراسمی با حضور مسئولان شهرستان زرندیه از تلاشگران عرصه محرومیت زدایی بسیج قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با حضور مسئولان شهرستانی و نماینده مردم ساوه و زرندیه و در مجلس شورای اسلامی بسیجیان این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان تلاشگر در عرصه محرومیت زدایی و قرارگاه سازندگی بسیج شهرستان قدر دانی شد.

سلیمانی سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به جمله معروف حضرت امام خمین (ره) که فرمودند بسیج مدرسه عشق است گفت: امروز هم این جمله مانند اوایل انقلاب و دفاع مقدس نمود بیشتری پیدا کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه سرمایه بسیج سرمایه عشق و اخلاص و ایثار است افزود: بسیج اقتدار نظام است و سازمان بسیج همیشه جلودار تمام دستگاه‌ها بوده است و هماهنطور که حضرت آقا فرمودند بسیج یکی از گنجینه‌های معنوی انقلاب است.

او با تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در وضعیت کنونی کرونا اضافه کرد: بسیجیان از ابتدای این بحران و تمام مشکلات دیگر در میدان و کنار مردم بوده اند و خواهش بنده این است که دید و بازدید‌ها قطع شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه بیان کرد: بسیج همگانی تنها به معنای حضور بسیجیان نیست و امروز همه مردم باید به صحنه بیایند و در کنار همدیگر با رعایت دستورالعمل‌ها و کمک‌های نقدی و غیر نقدی یاریگر افراد آسیب دیده‌ی ناشی از بحران‌های کرونا باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.