معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه با درخواست دانشجویان مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای و تعویق افتادن امتحانات موافقت نخواهد کرد.

حسین حسینی، معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره درخواست دانشجویان مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای دانشگاه و تعویق امتحانات اظهار کرد: تقویم دانشگاه به هیچ عنوان قابل تغییر نیست چرا که ۳ هفته ترم تحصیلی دانشجویان را به علت تاخیر در اعلام نتایج کنکور اضافه کرده ایم.

او افزود: به هیچ عنوان دانشگاه تهران با درخواست دانشجویان مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای دانشگاه و تعویق افتادان امتحانات موافقت نخواهد کرد چرا که این، مصوبه شورای آموزشی است.

حسینی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده دانشجویانی که مطالعه دروس برای شان سخت است و نگران افت تحصیلی هستند؛ با حذف دروس مربوطه می‌توانند ترم تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذارند و همه تمهیدات اندیشیده شده در ترم گذشته در این ترم هم وجود دارد.

او با بیان اینکه واحد‌های درسی در این ترم به صورت حداقلی ارائه می‌شود، تاکید کرد: دانشجویان در این ترم می‌توانند ۱۵ واحد درسی را اخذ کرده و تا ۳ درس را تا قبل از برگزاری امتحان حذف کنند و به اینصورت نباید به فکر تعطیلی دانشگاه‌ها یا تعویق امتحانات باشند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به تعویق اعلام نمرات پایان ترم دانشجویان گفت: نمرات پایان ترم تا ۱۰ روز بعد از برگزاری امتحانات در سامانه دانشگاه ثبت می‌شد، اکنون بنا به درخواست دانشجویان می‌توانیم این تاریخ را  تا اسفندماه  تمدید کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
اين انتخاب اجباري تعداد مشخصي واحد واحد پدر دانشجوها رو درآورده
به دانشگاه چه مربوطه دانشجو ميخواد يه واحد تو ترم ورداره يا صد واحد
عرضه نداره استاداشو كنترل كنه به دانشجو چه مربوطه
آخرین اخبار