رئیس پلیس پایتخت درباره آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های تردد در دو روز گذشته توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: در دومین روز از اجرای طرح محدودیت‌های تردد و تعطیلی ٢ هفته‌ای به بازار آمدیم تا بازدیدی از وضعیت اصناف داشته باشیم.

وی افزود: من باید از ملت ایران تشکر کنم، زیرا بالای ۹۵ درصد از اصناف و کسبه محدودیت‌ها را رعایت کردند، در روز ۵۰ درصد و در شب بیش از ۷۰ درصد کاهش تردد‌های شهری را داشتیم.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این آمار‌ها نشانگر همکاری خوب مردم با پلیس است، گفت: ۷۰۳ تیم پلیسی در بیش از ۵۰۰ نقطه شهر تهران کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند.

سردار رحیمی تاکید کرد: در حوزه تردد‌های شهری و اصناف اعمال قانون را خواهیم داشت و طرح جدیدی برای استفاده از ماسک از درب منزل شروع کردیم که کسانی که فاقد ماسک باشند با دوربین‌های نظارتی اعمال قانون شوند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در ۲ شب گذشته بیش از ۳۶ هزار مورد پیامک برای اعمال جرایم ۲۰۰ هزار تومانی برای افرادی که رعایت نکردند ارسال شده است.

سردار رحیمی افزود: در حوزه مترو هم این هفته نسبت به هفته قبل کاهش ۲۵ درصدی تردد مسافران در تمام طول روز را داشتیم و در حوزه اصناف هم ۹۰ تیم از همکاران پلیس اماکن به صورت روزانه فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات ایجابی و تذکری هم سرلوحه کار پلیس است، در ۲ روز گذشته ۱۳۴ هزار تذکر از طریق بلندگو‌های پلیس به افرادی که ضوابط را رعایت نکردند، داده شده است.

سردار رحیمی افزود: ۲ یا ۳ مرکز همچون لیدوما و خلازیر به دلیل تجمع، جمع آوری شدند؛ در مجموع وضعیت خوب است و با همکاری مردم امیدواریم بتوانیم روند خطرناک را مدیریت کنیم.

وی گفت: ما به هیچ عنوان خودرو‌هایی که یک نفر سرنشین دارند و فرد مذکو ماسک استفاده نکرده را اعمال قانون نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار