فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : مشارکت و همراهی مردم و بازاریان در اجرای روند تعطیلی واحد‌های صنفی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سومین روز اجرای محدودیت‌ها بسیار مناسب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : سومین روز از روند تعطیلی شهرستان باهمراهی و مشارکت بالای مردم، بازاریان، رسانه‌ها و فعالاین حوزه اجتماعی در حال اجرا است.

او گفت : فرهنگسازی درخصوص پرهیز از تردد‌های غیرضرور، پوشیدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن به خوبی در شهرستان نهادینه شده و مردم به خوبی رعایت می‌کنند که قابل مشاهده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها روزانه در ۲ نوبت توسط یک اکیپ مشخص متشکل از نماینده دادستانی، شبکه بهداشت، انتظامی، بخشداران در روستاهاو شهرداری در داخل شهر کنترل می‌شود.

جمالی نیا ادامه داد: جلوگیری از برگزاری مراسم تجمعی به خصوص در بحث مجالس ترحیم و عزا در آرامستان‌های شهرستان در مناطق روستایی توسط بخشداران و در شهر توسط شهرداری در حال کنترل است و در صورت توجه نکردن برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

او گفت: محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای مشاغل گروه‌های یک تا چهار از اول آذر ماه اجرایی شده و این طرح تا پایان شیوع بیماری کرونا و خروج شهرستان از وضعیت قرمز اعمال خواهد شد.

او ادامه داد: در این طرح برای ادارات نیز محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده و ادارات با کاهش نیروی انسانی از ۷۰ تا ۵۰ درصد با نظر مدیر اجرایی فعالیت می‌کنند.

جمالی نیا افزود: برگزاری تمامی آیین‌های تجمعی عزا و عروسی در شهرستان ممنوع بوده و با برگزارکنندگان این آیین‌ها به شدت برخورد می‌شود.

او از مردم خواست تا رعایت اصول و موازین بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان جدی بگیرند و در خانه‌های خود بمانند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.