فرماندار شهرستان انار گفت:در محل‌های کنترل تردد در ورودی‌های شهر، در صورت مشاهده رانندگان و سرنشینان بدون ماسک در خودرو، خودروی مذکور جریمه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جلسه مشترک قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا و ستاد پیشگیری، هماهنگی و برنامه ریزی پاسخ به بحران (شورای هماهنگی مدیریت بحران سابق) شهرستان انار امروز برگزار شد.

علی زهرودی، فرماندار شهرستان انار با اشاره به مصوبات این جلسه گفت:برای اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (طرح محله محور و خانواده محور) کلیه محلات بلوک بندی شده اند و این طرح از فردا سه شنبه ۴ آذر ماه در قالب تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی، با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت، آغاز بکار می‌کند.

او افزود: محور اصلی فعالیت این طرح با بسیج، شبکه بهداشت، هلال احمر، شهرداران و دهیاران است.

زهرودی  تصریح کرد: در محل‌های کنترل تردد در ورودی‌های شهر، در صورت مشاهده رانندگان و سرنشینان بدون ماسک در خودرو، خودروی مذکور جریمه خواهد شد.

او تاکید کرد: شهرداران، دهیاران، اداره راهداری و اداره منابع آب نسبت به کنترل مجدد مسیر‌های عبوری سیلاب اقدام کنند.

زهرودی گفت: آموزش و پرورش در خصوص آمادگی مدارس و اداره اوقاف نسبت به آمادگی حسینیه‌ها در صورت اسکان احتمالی شهروندان در اثر بروز سیلاب اقدام کنند.

او افزود: تا دور روز آینده در شهرستان انار شاهد کاهش دما تا صفر درجه سانتیگراد خواهیم بود و در اواخر هفته احتمال افزایش شدت وزش باد وجود دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار