مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل گفت: رسیدگی به مشکلات طرح‌ها و واحدهای اقتصادی استان در روزهای کرونایی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل در جلسه مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری با اشاره به ضرورت بررسی کارشناسی و رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی در این مرکز حتی در روزهای کرونایی گفت : در مرکز فوریت ها مشکلات طرح شده از سوی سرمایه گذار از طریق سامانه به دستگاه های اجرایی مرتبط منعکس شده و این دستگاه‌ها موظفند ظرف یک هفته نظرات کارشناسی خود را به دبیرخانه مرکز مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت و از طریق سامانه مرکز ارسال کنند.

او افزود: با انعکاس نظرات دستگاه‌ها و به منظور رفع مشکل سرمایه گذار، دبیرخانه موظف است در صورت حل نشدن مشکل طرح شده در جلسات کارشناسی مرکز فوریت ها ، پیشنهادات کارشناسی ارائه شده را به منظور طرح و تصمیم‌گیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در حضور مقام عالی استان یا معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری تشکیل می گردد مطرح کند.

تقی زاده با بیان اینکه مشکلات مربوط به بنگاه های اقتصادی در بخش های مختلف سرمایه گذاری اعم از جهاد کشاورزی ، گردشگری و صنعت و معدن از طریق این مرکز قابل پیگیری است، گفت: به همین منظور همه دستگاه های اجرایی مرتبط با بخش اقتصادی نمایندگان خود را برای پیگیری مشکلات از طریق سامانه و یا حضور در جلسات کارشناسی به دبیرخانه مرکز معرفی کرده اند . 

او افزود: بر اساس شیوه نامه تدوین شده، رییس مرکز فوریت ها، رییس سازمان صمت و یکی از معاونان این دستگاه با تایید استانداری دبیری این مرکز را بر عهده داشته و استاندار و یا معاون هماهنگی امور اقتصادی نیز به عنوان ناظر مرکز در نظر گرفته شده اند . 

تقی زاده با اشاره به اینکه ممکن است برخی از مشکلات در استان قابل حل نباشد، تصریح کرد: مشکلاتی که در مرکز فوریت های استان و یا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مرتفع نشود، به مرکز ملی فوریت در وزارت صمت و یا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارسال تا در ستاد ملی و با حضور نمایندگان وزارتخانه ها پیگیری و رفع مشکل شود .

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.