مزار شهدای گمنام شهرک نفت اهواز عطر افشانی شد

همزمان با پاسداشت هفته بسیج، آئین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرک نفت اهواز با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آئین غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرک برق اهواز، با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به مناسبت هفته بسیج با حضور تعدادی از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.

سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه این مراسم، ضمن بزرگداشت هفته بسیج و آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون دلاور مردی ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان سلحشور و شهدای والامقام دوران دفاع مقدس است، افزود: شهدای گمنام شهدای جاویدان ما هستند و نیرو‌های بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس همسو با سایر رزمندگان حماسه آفرینی کردند و خدمات بسیج در سال‌های پس از جنگ نیز در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار ارزشنمد و تاثیر گذار بوده است.

مزار شهدای گمنام شهرک نفت اهواز عطر افشانی شد

موسوی به فعالیت‌های جهادی بسیج در رفع محرومیت زدایی و همیاری و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و امدادی در مواقع بروز حوادث نظیر زلزله، سیل و در ماه‌های اخیر اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با ویروس کرونا اشاره کرد و از همت بلند بسیجیان صنعت نفت در جنوب از جمله شرکت ملی حفاری ایران در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به نحو شایسته، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بیان داشت: وظیفه همه ما حفظ ارزش ها، انتقال آن به نسل‌های آینده، تداوم راه شهدا و تلاش برای پیشبرد اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

مزار شهدای گمنام شهرک نفت اهواز عطر افشانی شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.