معاون فرماندار بندر ماهشهر با تاکید بر لزوم نظارت بر جمع آوری و امحای پسماند‌های عفونی گفت: باید کارگروهی ویژه تشکیل و گزارش‌های هفتگی نظارت بر زباله‌ها و پسماند‌ها ارائه شود.

آریازنگنه معاون فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مدیریت پسماند شهرستان با حضور مسئولان مربوطه گفت: باید کارگروهی ویژه برای نظارت بر جمع آوری و امحای پسماند‌های عفونی تشکیل و گزارش‌های هفتگی در این زمینه به فرمانداری ارائه شود.

او با تقدیر از مدیریت محیط زیست و مدیران بهداشت بندر ماهشهر در امر نظارت بر بهداشت و تامین سلامت مردم و پیگیری مصوبات افزود: از همه مسئولان خواهشمندیم در این شرایط حساس، همیار و همراه مدیران بهداشت و سلامت شهرستان باشند.

آریازنگنه اظهار داشت: بیمارستان ها، مراکز درمانی و مطب‌ها باید نسبت به جداسازی، حمل و بی خطر کردن و امحای زباله‌های عفونی به صورت ویژه اقدام کنند، چراکه بی مبالاتی و سهل انگاری مسئولان مرتبط پذیرفتنی نیست و خودداری از جداسازی اینگونه پسماند‌ها سبب انتشار بیشتر و خطرناک‌تر شدن ویروس منحوس کرونا خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر معرفی متخلفان به مراجع قضایی، ادامه داد: با توجه به وجود ظرفیت‌های گردشگری و تفریحات سالم ساحل دریاچه‌های نمک در مسیر بندر ماهشهر- بندر امام خمینی (ره)، صنایع پتروشیمی خصوصا پتروشیمی بندر امام باید اقدامات لازم برای احداث جایگاه زباله و تنظیف مسیر مورد نظر انجام دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار