مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای ارتباطات سیار با افزایش پهنای باند در مرکز فردوسی دزفول توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پاسخگویی به نیاز مشترکان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت‌های لازم است.

او افزود: به همین منظور باهدف جلب رضایت مشترکان مخابراتی با تلاش حوزه‌های شبکه و سیار عملیات آپلینک (پهنای باند) مرکز تلفن فردوسی شهرستان دزفول به سمت مرکز امام خمینی (ره) از ۴ گیگابایت به ۱۰ گیگابایت در دستورکار کارشناسان متخصص مخابرات منطقه قرار گرفت.

فلاح زاده بیان داشت: با انجام عملیات افزایش پهنای باند مرکز تلفن فردوسی، شبکه ارتباطات سایت‌های همراه اول مناطق تحت پوشش که از این مرکز تغذیه می‌شوند، بهبود و سرعت دیتا سایت‌های وابسته به این مرکز افزایش یافت که سبب استفاده مشترکان از شبکه همراه اول پایدار و پرسرعت و مطلوب سایت‌هایی که تحت پوشش این مرکز هستند، شده است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان، پروژه‌های مختلف مخابراتی با هدف توسعه، ارتقا و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تعریف، تدوین و اولویت بندی شده است که بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته اجرایی و عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.