مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: اجرای رینگ دوم فیبرنوری در ایذه و قلعه خواجه به منظور پایداری شبکه ارتباطات و جلوگیری از قطعی شبکه در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در دیدار با عبدالله ایزد پناه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس گزارشی از وضعیت شبکه ارتباطی و اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و مشکلات و موانع انجام توسعه ارتباطات در شهرستان ارائه داد.

او در خصوص توسعه شبکه ارتباطات در این شهرستان‌ها گفت: به منظور پایداری شبکه ارتباطات و جلوگیری از قطعی شبکه ارتباطی، در حال اجرای رینگ دوم فیبر نوری ایذه و قلعه خواجه هستیم.

پایداری شبکه ارتباطی اجرای مسیر جایگزین فیبرنوری در ایذه و قلعه خواجه

فلاح زاده بیان کرد: با توجه به پیشرفت و توسعه جامعه و نیاز روز افزون مردم به ارتباطات تلفنی و دسترسی به شبکه اینترنت، در این رابطه با نصب و راه اندازی سایت‌های جدید و ارتقای تکنولوژی سایت‌های شهری و روستایی، شبکه ارتباطات توسعه یافت و به دلیل تعهد مخابرات خوزستان نسبت به برطرف کردن مشکلات شبکه ارتباطی شهرستان‌های ایذه و باغملک، همه تلاش خود را جهت برقراری ارتباط بهینه در حوزه‌های تلفن ثابت، همراه و توسعه شبکه دیتا به کار می‌گیریم.

عبدالله ایزد پناه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از تلاش مخابرات خوزستان در خصوص اقدامات و فعالیت‌های مخابراتی انجام شده، خواستار بهینه و توسعه بیش از پیش ارتباطات شهری و روستایی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه شد.

پایداری شبکه ارتباطی اجرای مسیر جایگزین فیبرنوری در ایذه و قلعه خواجه

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.