توزیع ۲هزار بسته معیشتی در لارستان

بیش از ۲ هزار بسته معیشتی همزمان با مرحله سوم کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی در لارستان میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرحله سوم کمک های مومنانه در لارستان، با حضور جمعی از مسئولان و مدیران و نهادهای مربوطه در استادیوم ورزشی شهید دانشیار لار آغاز شد.

این بسته‌های معیشتی که شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و رب گوجه فرنگی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال است، با محوریت پایگاه ها و نواحی مقاومت بسیج سپاه لارستان، خیرین شهرستان و با همکاری بنیاد مستضعفان و برخی دستگاه های اجرایی تهیه شده است.

کمک های مومنانه در لارستان با قوت ادامه می یابد

جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان لارستان، گفت: کمک های مومنانه در لارستان با قوت و جدیت و همراهی مثال زدنی نیک اندیشان ادامه خواهد یافت.

او، بیان کرد: توزیع کمک‌های مردمی همواره حفظ کرامت انسانی و همچنین شناسایی نیازمندان واقعی به عنوان یک اصل باید مد نظر متولیان امر به ویژه خیران و نیک اندیشان باشد.

حسنی، تصریح کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون افزون بر ۳۲ هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۶۵ میلیارد ریال در قالب کمک های مومنانه با مشارکت خیران و نیک اندیشان شهرستان لامرد میان آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شده است.

فرماندار ویژه شهرستان لارستان، ادامه داد: در این ایام ۲۸ هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۵۶ میلیارد ریال و ۱۰۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند  لارستان به ارزش  ۱۶ میلیارد ریال اهدا شده است.

او، افزود: بیش از ۶۰۰ هزار ماسک و حدود ۲۰۰ هزار دستکش با حمایت خیران و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و مراکزی که در شهرستان لارستان راه اندازی شده بود، تولید و توزیع شد.

همراهی مردم و اصناف در طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر است

حسنی، اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی از ورودی شیراز به جهرم و بندرعباس به لار و نیز بازدیدهای محسوس و غیرمحسوس از  بازار که به صورت شبانه روزی  انجام شد مشارکت مردم ، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت های کرونایی در طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان لارستان، اظهار کرد:  ستاد ملی مدیریت کرونا  به افراد نقض کننده قانون دستورالعمل های ابلاغی هشدار داد که ابزارها و مکانسیم های لازم برای برخورد قاطع و قانونی با متخلفان پیش بینی شده است.

او، تاکید کرد: اثرگذارترین شیوه مقابله با این بیماری مرموز، همکاری مردم در رعایت اصول بهداشتی و عادت کردن به زندگی با کرونا است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار و در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار