رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید استان اصفهان با بیان اینکه قیمت مرغ تا هفته آینده کاهش پیدا می‌کند گفت: توزیع مرغ منجمد با همکاری اصفهان بعدازظهر امروز در اصفهان آغاز می‌شود.

محمدعلی فروغی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید استان اصفهان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درباره علت افزایش قیمت مرغ اظهار داشت: علت افزایش قیمت مرغ در روز‌های گذشته به دلیل توقف جوجه‌کشی‌ها بوده و مسئولان در جلساتی که داشته‌اند تصمیم گرفتند که ان‌شاالله تا هفته آینده بازار آرامش بگیرد و قیمت مرغ کاهش پیدا کند.

او ادامه داد: امروز ۶۰۰ تن مرغ را در اختیار بسیج قرار داده‌ایم و طی هماهنگی با اتحادیه این مرغ‌های منجمد امروز بعد از ظهر در بازار‌ها توزیع می‌گردد و ان‌شاالله امروز و فردا در بازار‌های استان اصفهان مرغ‌های منجمد بسیاری به دست شهروندان می‌رسد.

فروغی گفت: قیمت مرغ امروز نسبت به دیروز حدود ۲ هزار تومان کاهش داشت و در حال حاضر قیمت مرغ در استان اصفهان نسبت به شهر‌های دیگر پایین است که در بازار‌ها به قیمت ۳۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

او گفت: با متخلفانی که قیمت مرغ را بالاتر از آنچه که تصویب شده است اعلام کنند با همکاری بازرسی اصناف، اتحادیه و تعزیرات پیگیری و برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.