رییس سازمان انتقال خون ایرانشهر گفت: تعدادی از بسیجیان این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اهدای خون خود به کمک سلامت جامعه و نیازمندان به خون آمدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اسماعیل میرکازهی رییس سازمان انتقال خون ایرانشهر اظهارداشت: اهدای خون عملی خدا پسندانه و خیر خواهانه است که با توجه به شرایط موجود پایداری ویروس منحوس کرونا و اعلام نیاز برای اهدای خون امروز بسیجیان به عنوان یک تکلیف الهی در پویش اهدای خون شرکت کردند.

او با تأکید بر اینکه اهدای خون صدقه جاریه است گفت: خون و فرآورده‌های آن جان بیماران نیازمند بویژه بیماران تالاسمی، سرطانی بدخیم و هموفیلی را نجات می‌دهد.

رییس سازمان انتقال خون ایرانشهر با اشاره به کاهش مراجعات مردم به مراکز انتقال خون در پی شیوع کرونا افزود: اهدا کنندگان خون اطمینان داشته باشند که انتقال خون بر اساس آخرین استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی و سازمان انتقال خون ایران، تمام نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت می‌کند و همیشه مراکز انتقال خون و تمام تجهیزات این مرکز، ضد عفونی و استریل می‌شوند.

او افزود: با توجه به وجود شمار زیادی بیمار تالاسمی، مصرف خون در ایرانشهر در هر ماه حدود ۲ هزار واحد است که متاسفانه این روز‌ها با کاهش اهدای خون در منطقه مواجه هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار