فرماندار تویسرکان گفت: برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا بسیجیان ۵۷ پایگاه بسیج شهرستان پای کار آمده اند.

رسول حسینی، فرماندار تویسرکان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: هم اکنون ۵۷ پایگاه بسیج , مرتبط با اصناف , کارمندان و کارگران و بسیج خواهران برای کنترل ویروس کرونا در شهرستان فعالند.

او با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ بسیجی در این پایگاه ها حضور دارند افزود: این افراد برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا با محوریت جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه , تولید ماسک , برنامه های فرهنگی در بستر فضای مجازی , و خدمات رسانی به محرومان در شهرستان فعال هستند.

حسینی افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج در شهر روستا در فعالیت های مختلف بسیج همچون محرومیت زدایی و فرهنگی مشارکت کنند.
او  از اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف کاهش میزان ابتلا به کرونا هم در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: طرح شهید قاسم سلیمانی با هدف کمک به کاهش میزان موارد ابتلا به کووید ۱۹ با انجام تست های گسترده کرونا , شناسایی , جداسازی ,رهگیری و حمایت افراد مبتلا اجرا خواهد شد.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: این طرح با همکاری نیروهای شبکه بهداشت و درمان , بسیجیان , دهیاران, روحانیون , کمیته های دستگاه های اداری و نیکوکاران اجرایی و تا اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار