خط جدید اتوبوسرانی در شهر مریانج افتتاح شد

شهردار مریانج گفت: با افتتاح خط جدید اتوبوسرانی از این پس ساکنان مناطق کوی آفتاب، کوی مهر و کوی زیبا می‌توانند از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن معصوم‌علیزاده,شهردار مریانج با اشاره به سرویس‌دهی اتوبوس‌های واحد به تمام نقاط شهر مریانج اظهار کرد: با پیگیری‌های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری مریانج و مساعدت سازمان حمل و نقل شهرداری همدان و معاونت اتوبوسرانی این سازمان، مقرر شد تا دیگر نقاط این شهر از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: درخواست‌های بسیار زیادی از سوی ساکنان کوی زیبا، مسکن مهر، کوی آفتاب و حتی کوی مهتاب مبنی بر راه‌اندازی یک خط اتوبوس شهری به صحن شورا و حتی شهرداری رسیده بود که در نهایت با پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری مریانج این مهم صورت پذیرفت.

شهردار مریانج اظهار داشت:در نهایت خط اتوبوس شهری مسیر مریانج به امامزاده‌ عبدالله دچار تغییر شد تا ساکنان مناطق بالا نیز بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار شوند.

معصوم‌علیزاده گفت: اتوبوس‌های واحد در مسیر رفت به شهر همدان، بعد از میدان ولایت، وارد بلوار امام حسین(ع) شرقی شده و در یک ایستگاه به ساکنان کوی مهر خدمات ارائه می‎کند.

او اضافه کرد: سپس این اتوبوس‌ها بعد از عبور از مسکن مهر، راهی بلوار سرداران خواهند شد و در نهایت پس از عبور کوی مهتاب، کوی زیبا، گلزار شهدا و کوی مهتاب به میدان ولایت باز خواهد گشت و پس از عبور از میدان کربلا راهی شهر همدان خواهد شد.

شهردار مریانج یاد آور شد: در حال حاضر تنها چهار دستگاه اتوبوس در مسیر مریانج در حال خدمات دهی به شهروندان است که در صورت استقبال همشهریان، این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

علیزاده گفت: با طولانی‌تر شدن مسیرها، خوشبختانه زمان طی مسافت برای رسیدن به انتهای خط تغییر نخواهد کرد و شهروندان بدون هیچگونه اتلاف زمانی به شهر همدان خواهند رسید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.