عرضه گازوئیل یورو ۴ ناوگان اتوبوسرانی همدان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت: عرضه گازوئیل یورو ۴ برای ناوگان اتوبوسرانی به منظور کاهش آلودگی هوا همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان، رحیم الوندیار, رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان گفت:عرضه گازوئیل یورو ۴ در ناوگان اتوبوسرانی همدان با هدف کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از ایراد خسارت به اتوبوس‌های فعال در حمل و نقل درون شهری همدان، از مردادماه امسال آغاز شده است.

او در ادامه افزود: به دنبال نوسازی ناوگان و خرید اتوبوس‌های جدید دارای استاندارد یورو ۴ هستیم که در همین راستا و ضرورت مصرف سوخت استاندارد برای این‌گونه اتوبوس‌ها، با همکاری و مساعدت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، سوخت مصرفی کل ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان به یورو ۴ تغییر یافت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر با افزایش خودرو در شهر همدان، نیاز به توسعه حمل و نقل عمومی بیش از پیش ضروری است اظهار داشت: شهرداری در بودجه سالانه خود توسعه و گسترش حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده که در راستا ارتقای سوخت ناوگان اتوبوسرانی به سوخت استاندارد (یورو ۴) اجرایی شد.

الوندیار با اشاره به اینکه استفاده از سوخت یورو ۴ در بلندمدت به طور اساسی در کاهش آلایندگی زیست محیطی تاثیرگذار خواهد بود گفت: به دلیل استفاده مداوم مردم از حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس، اجرای چنین طرح‌هایی یکی از نیاز‌های جدی شهر بود که در همین خصوص تلاش می‌کنیم به منظور توسعه حمل و نقل عمومی، از روش‌خای نوین بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.