مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از تقویت یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر خبر داد.

یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر تقویت می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید شهند، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در بازدید از پاسگاه‌های محیط بانی مناطق شکار ممنوع گندیمن و انزان در شهرستان مشگین شهر و دیدار با محیط بانان منطقه گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر تقویت و شاهد افزایش گشت و کنترل در مناطق خواهیم شد.

او تنوع اقلیمی و گونه‌ای استان اردبیل را کم نظیر توصیف کرد و افزود: داشتن اقلیم‌های متفاوت، گسترش مناطق و زیستگاه‌های تالابی، دشتی و کوهستانی در پهنه وسیع استان اردبیل و تنوع کم نظیر گونه‌های حیات وحش اثر طبیعی ملی سبلان موجب شده تا برنامه ریزی و اقدامات موثر به منظور حفظ و حراست از این میراث طبیعی استان صورت گیرد که این امر با تلاش و زحمات شبانه روزی محیط بانان صورت می‌گیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اشاره به تعمیر و تجهیز پاسگاه‌های محیط بانی در جنوب استان تصریح کرد: تعمیر و تجهیز پاسگاه‌های محیط بانی در شمال استان و شهرستان مشگین شهر نیز از اولویت‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل است.

شهرستان مشگین شهر در شمال غربی استان اردبیل قرار دارد و قله سبلان در این شهرستان از محدوده ارتفاع ۳۶۰۰ متر از سطح دریا‌های آزاد و به وسعت ۶۶۴۳ هکتار به عنوان اثر طبیعی ملی ثبت شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.