فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد گفت: ۱۱۰ مسجد و پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان در قالب طرح سردارشهید سلیمانی ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ پاسدار علیرضا محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد گفت: این مساجد و پایگاه‌ها با هدف بهره گیری از توان بسیجیان برای کاهش تبعات ویروس کرونا در قالب طرح سردار شهید سلیمانی ساماندهی شدند.

او افزود: بر اساس این طرح سپاه و بسیجیان گناباد در قالب گروه‌های معین، دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان را در کنترل کرونا و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ همراهی می‌کنند و از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات کمک‌های پیشگیری و همیاری به بیماران کرونایی ارائه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد ادامه داد: از رویکرد‌های طرح شهید سلیمانی حمایت از افرادی است که به خاطر ابتلا به کرونا در خانه مانده اند و بر این اساس برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بسته‌های کمک معیشتی به این افراد داده می‌شود.

سرهنگ محبی بیان کرد: همچنین در قالب طرح آمران سلامت و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر از توان بسیج برای تذکر به شهروندان برای رعایت توصیه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات استفاده می‌شود.


انتهای پیام: ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.