فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از برپایی حسینه سیار با هدف دلجویی از بازماندگان اموات کرونایی خبر داد.

سرهنگ علی فاتحی ابرقویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در این شهرستان با توجه به شرایط کرونایی بیش از ۵۰ برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به منظور ایجاد شور و نشاط و امید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

او با اشاره به راه اندازی پویش ستاد مردمی حافظان سلامت شهرستان مهریز، برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی شهروندان در حمایت از آسیب دیدگان از کرونا، اظهارداشت: هر فردی می تواند با ذکر نذر خود از جمله آب میوه، اکسیژن یا مخصوص بیمارستان، کمک مومنانه و یا هر نذری دیگری هزینه ای را  به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۶۶۰۳۷ نزد بانک انصار واریز کند.

فاتحی ادامه داد: برپایی حسینیه سیار برای گرامیداشت یاد اموات کرونایی به منظور تسلی خاطر بازماندگان در هفته بسیج اجرایی می‌شود.

او عنوان کرد: اعطای جهیزیه به نوعروسان، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم، امیدآفرینی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از دیگر خدمات بسیج است.

فرمانده بسیج مهریز بیان داشت: قریب به ۷۰ کپسول اکسیژن امانی به صورت روزانه شارژ می‌شود و در اختیار افرادی که در منزل بستری هستند قرار می‌گیرد.

سرهنگ فاتحی گفت: پیگیری وضعیت بیماران با همکاری شبکه بهداشت و درمان و ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه سپاه مهریز در این هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار