مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزدگفت: در شرایط کرونایی کارشناسان ارتباطات و فناوری روزانه از سایر مراکز حوزه ارتباطات استان بازدید می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تدابیر انجام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: با توجه به الزام رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط حاد کرونایی و محدودیت‌های اعلام شده، استمرار خدمت رسانی مطلوب به مردم در حوزه ICT در دستور کارقرار گرفت.

او افزود: به منظور نظارت دقیق، تیمی متشکل از کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بازدید و نظارت بر موضوعات مختلف از جمله استمرار خدمت رسانی مطلوب، نبود ازدحام مراجعین، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از سیستم نوبت دهی در دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ارتباطی در استان می‌پردازند.

پاکدل ادامه داد: ضمن انجام تست کیفیت پوشش شبکه و سرعت اینترنت در بازدید‌های مناطق شهری و روستایی، تاکنون از بیش از۳۰ دفتر، مرکز و یا نمایندگی بازدید و نظارت به عمل آمده است که اکثراً با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و نهایت توجه به رعایت موارد فوق به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعان، در حال خدمت رسانی به مردم هستند و موارد جزئی مشاهده شده نیز تذکر داده و رفع شد.

او با اشاره به ابلاغ طرح نوبت دهی اینترنتی بر اساس مصوبات کارگروه دفاتر پیشخوان به منظور کمک به رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از ازدحام دفاتر، اظهار داشت: در حال حاضر طرح نوبت دهی اینترنتی در مراحل تست برای نهایی شدن و اجرای کامل در دفاتر پیشخوان استان است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان کرد: برای تست کیفیت اینترنت و مقایسه وضعیت سرویس دهی اپراتور‌ها با یکدیگر، سامانه نت سنج پلاس به آدرس netsanjplus.ir در دسترس است.

او گفت: کاربران در تمامی حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات اعم از سرویس‌های ارتباطی و خدمات پستی، می‌توانند با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir یا صندوق پستی ۱۹۵-۱۶۳۱۵ یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.