فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از توقیف یک کامیون با کشف البسه قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در محور بیرجند- قاین هنگام کنترل خودرو‌ های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از خودرو تعداد ۳۹ کیسه به وزن ۲ تن و ۶۰ کیلوگرم البسه قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار فرشید تصریح کرد: خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهدشد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۳ سوداگر مرگ در شهرستان درمیان

سرهنگ دشتستانی فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی بر دپوی مواد افیونی توسط سوداگران مرگ مطلع شدند که بلافاصله موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی ماموران وارد مخفیگاه متهمان شدند و در بازرسی و پاکسازی محل ۹۳ کیلو و ۱۷۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ دشتستانی با اشاره به اینکه ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و ۳ متهم را دستگیر کردند بیان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک توسط افراد سابقه دار و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.