سرپرست شبکه دامپزشکی بافق از راه اندازی سامانه نظارت بهداشتی آنلاین این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فرزانه سالاری، سرپرست شبکه دامپزشکی بافق با اشاره به اهمیت نظارت های بهداشتی به عنوان فاکتور مهم در حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان، گفت: سامانه نظارت بهداشتی آنلاین به زودی در شهرستان بافق راه اندازی می شود.

او راه‌اندازی نرم‌ افزار آنلاین بازرسی بهداشتی را اقدامی موثر در اجرایی شدن دولت الکترونیک دانست و تصریح کرد: این طرح در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان قرار گرفته است و در آینده ای نزدیک در تمامی شهرستان های استان یزد اجرا می شود.

سالاری در ادامه صرفه‌جویی در زمان، مدیریت بهتر نظارت ها، تسریع در ارجاع صورتجلسات متخلفین به دستگاه قضایی و حذف کاغذ را از مزیتهای اجرای این طرح عنوان کرد.

او ادامه داد: با توجه به قابلیت نصب این نرم افزار بر روی موبایل یا تبلت، امکان گزارش گیری در همه مکان ها و زمان ها و نیز امکان اعلام برنامه کاری جامع به بازرسان با استفاده از بارکد خوان و GPS وجود دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ثبت نظارت های بهداشتی دامپزشکی شامل عکس، نمایش بازرسی های اخیر و ارسال آفلاین در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت از جمله قابلیت های دیگر این برنامه است.

سالاری به تشریح چگونگی کارکرد این برنامه پرداخت و بیان داشت: این برنامه اطلاعات را در درون خود ذخیره می کند و در اولین فرصت اتصال به اینترنت با وجود بروز رسانی، اطلاعات بازرسی را به سمت مرکز ارسال می کند و بعد از دریافت کد رهگیری تایید آن را به بازرس نشان می دهد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار