بسیج ثروتی عظیم و سرمایه‌ای بزرگ برای کشور است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج در همه عرصه‌ها حضور پررنگ و چشمگیری داشته است و می‌توان از آن به عنوان ثروت عظیم و سرمایه بزرگ یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با آخرین روز از هفته بسیج، مرحله چهارم کمک مؤمنانه با ارسال هفت هزار بسته معیشتی به شهرستان‌های ۱۰ گانه‌ی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در این مراسم ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مدافع امنیت استواریکم امین محمدیوسفی از نیرو‌های انتظامی و خانم دکتر رضوان نورمند چالشتری از مدافعان سلامت استان اظهار داشت: شهیده مدافع سلامت و شهید مدافع امنیت در مسیر رضایت پروردگار قدم گذاشتند و متواضعانه خود را در خدمت ایثار قرار دادند و امروز مزد کار خود را گرفتند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه باید به یکدیگر رحم کنیم تا برکات الهی شامل حال ما شود افزود: امروز کمک‌های مومنانه نیز در عرصه خدمت به مردم است و خوشبختانه در این عرصه مردم استان ما خوش درخشیدند و محکم، مقاوم و عاشقانه در میدان قرار گرفتند.

نکونام اضافه کرد: درمبارزه با ویروس کرونا از هیچ تلاشی نباید دریغ کنیم و با کمک یکدیگر باید نگذاریم کسی از این ویروس منحوس آسیب ببیند.

او به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان یک ثروت برای کشور است.

نکونام افزود: بسیج در همه عرصه‌ها حضور پررنگ و چشمگیری داشته است و می‌توان از آن به عنوان ثروت عظیم و سرمایه بزرگ یاد کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار