نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه مرهون ضعف انگیزه‌ها و اراده‌ها است.

مشکلات اقتصادی جامعه مرهون ضعف انگیزه هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان اظهار داشت: قطعا همت و پیگیری می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی کشور را باز کند.

حجت الاسلام شعبانی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام آمادگی کرده است که طرح‌های پیشنهادی در زمینه کووید ۱۹ را بررسی کند، افزود: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی به طور اختصاصی آماده همکاری در این زمینه است.

او ادامه داد: این اقدام شایسته می‌تواند زمینه بهره مندی علمی از طب سنتی را فراهم کند.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به هفته گرامیداشت بسیج، یادآور شد: بسیج حرکتی اجتماعی قاعده مند، معرفت محور و ولایت مدار است و باید هویت و کارآمدی آن حفظ شود.

خطیب جمعه همدان همچنین از مردم به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قدردانی کرد و از مسئولان خواست به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد کنترل گرانی‌های بی منطق بیشتر توجه کنند و در رفع معضلات اقتصادی، راهکار‌های عملیاتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.