به منظور حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و صیانت از حقوق دولت و انفال ۷۱۰ هکتار از اراضی ملی بخش قلات اسلام آباد شهرستان اوز از دست متخلفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالحسن صمدنژاد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس ،گفت: با تلاش‌های موثر نیرو‌های حقوقی و ممیزی اراضی شهرستان لارستان و همکاری مراجع قضایی، یکی از بزرگترین رفع تصرفات  امسال استان فارس در اراضی ملی قلات اسلام آباد  اوز انجام و اراضی تصرفی از دست متخلفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

او، بیان کرد: با اعتراض به رای کمیسیون ماده واحده و با صدور رای قطعی از سوی مراجع قضایی ۷۱۰ هکتار از اراضی ملی منطقه قلات اسلام آباد اعلام و عملیات رفع تصرف از این اراضی در دستور کار نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی قرار گرفت.

صمدنژاد ارزش ریالی این اراضی را حداقل ۷۱ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد:کارشناسان منابع طبیعی با حضور در منطقه پس از بررسی حدود اربعه پلاک با  یک دستگاه تراکتور مرز اراضی ملی و مستثنیات را مشخص کردند تا از دست اندازی مجدد به این اراضی در آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار