مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان گفت: قرار است یک دوره آموزشی از طرف صندوق بسیجیان برای ورود افراد به بازار سرمایه برگزار شود.

اسفندیاری مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان در گفت و گو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با صندوق ذخیره بسیجیان اظهار کرد: بر اساس ماده واحد مصوب شده توسط مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۷۶ که به تصویب رسیده است این صندوق تاسیس شده در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد.

او افزود: رزمندگانی که بیش از سه ماه سابقه حضور در جبهه را دارند و همچنین بسیجیانی که بیش از یک سال توانسته اند در این ارگان فعالیت داشته باشند به طوری که عضو هیچ یک از صندوق‌های ذخیره نباشند، می‌توانند با پرداخت حق عضویت نام خود را در این صندوق ثبت کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان تصریح کرد: این صندوق از لحاظ اقتصادی فعالت‌هایی را انجام می‌دهد به نحوی که با سرمایه حداقلی سهامداران در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری می‌کند که به همین منظور می‌توان به سرمایه گذاری آن در بازار سرمایه اشاره کرد.

اسفندیاری بیان کرد: طی یک برنامه ریزی که به تازگی صورت گرفته قرار است یک دوره آموزشی از طرف صندوق بسیجیان را برای ورود افراد به این بازار مهیا کنیم.

در این ارتباط سیاوش وکیلی روابط عمومی سازمان بورس هم در گفت و گو با خبرنگار بورس باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از ۴۳۰ نهاد مالی مالی در خواست کردیم که اطلاعات اشخاص جانباز و شهدای خود را برای ما ارسال کنند به علت آنکه قرار است تا هفته دفاع مقدس از آن‌ها به نحو احسن تقدیر به عمل آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار