اجرای نرم افزار کنترل پروژه هوشمندسازی

به منظور حذف واسطه‌ها و قرارداد‌های خارج از بودجه، تمامی قرارداد‌های شهرداری کرمانشاه با اجرای نرم افزار کنترل پروژه هوشمندسازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمور مدیرکل بودجه شهرداری با بیان اینکه برنامه کنترل پروژه از مرداد ماه اجرایی شده،گفت : در حال حاضر ۵۰ قرارداد شهرداری از طریق این نرم افزار در دست اجراست.

او گفت : یکی از مهم‌ترین قرارداد‌های شهرداری اجرای پروژه تقاطع شهید سلیمانی است که در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

او افزود: کار‌های مطالعاتی دو تقاطع دیگر در شهر کرمانشاه انجام و بودجه مورد نیاز آن‌ها نیز اختصاص یافته که سال اینده عملیات اجرایی این دو تقاطع آغاز خواهد شد.

مدیرکل بودجه شهرداری کرمانشاه ادامه داد: امسال بیش از ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای آسفالت شهر کرمانشاه اختصاص یافته که در نوع خود اقدامی بی سابقه است.

 جمور گفت: از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال جاری، ۷۵۰ میلیارد تومان آن به امور عمرانی اختصاص داده شده است.

او با اشاره به راه اندازی سامانه جامع اماری شهرداری کرمانشاه گفت: این سامانه می‌تواند در تسریع روند اجرای پروژه‌ها موثر باشد.

مدیرکل بودجه شهرداری کرمانشاه افزود: برای نخستین بار در شهرداری کرمانشاه برنامه «کنترل ارزیابی» انجام می‌شود که در این طرح اقدامات مهم شهرداری‌ها ارزیابی و امتیاز بندی می‌شود و خدماتی که در سطح منطقه انجام می‌دهند مورد بررسی قرار می‌گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.