فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی از ورود چهار هزار و ۴۲۴ دستگاه خودرو به شهر‌های استان جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت : در اجرای طرح محدودیت‌های تردد، ۳۶ نقطه در سطح استان تحت پوشش انتظامی و ترافیکی پلیس قرار گرفته است و در تمامی این نقاط که به ورودی‌ها و همچنین داخل شهر‌های استان منتهی می‌شود، ۳۰۲ نفر نیرو به کارگیری شده است.

او افزود: در این مدت رانندگان ۸۴۴ دستگاه خودرو متخلف که به اجرای طرح محدودیت تردد بی توجه بودند اعمال قانون شده اند.


بیشتر بخوانید 


فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: برای ۵۵۲ دستگاه خودرو جریمه ۲ میلیون ریالی، ۱۱۴ دستگاه خودرو جریمه پنج میلیون ریالی و ۱۷۹ دستگاه خودرو نیز جریمه ۱۰ میلیون ریالی اعمال شده است.

او با اشاره به اینکه در این مدت تعداد چهار هزار و ۴۲۴ دستگاه خودرو از ورودی شهر‌های استان عودت شدند، گفت: به رانندگان ۲۲ هزار و ۲۳۴ دستگاه خودرو نیز تذکر لسانی ارائه شده است.

سردار مظاهری افزود : از ابتدای شروع طرح محدودیت‌های تردد یک هزار و ۵۱۳ مورد بازدید نیز از واحد‌های صنفی صورت گرفته که  به ۷۰۰ واحد صنفی متخلف تذکر داده شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: ۵۰ تیم به صورت روزانه بر روند اجرای این طرح نظارت می‌کنند و در این مدت ۴۳ واحد صنفی متخلف پلمب و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، از شنبه هفته گذشته آغاز شده و تا ۲ هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.