مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز میزان تولید برق طی ۸ ماه امسال را ۶ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۵۱ مگاوات ساعت اعلام کرد.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روند تولید انرژی برق در نیروگاه‌های کشور براساس نیاز شبکه سراسری برق و همچنین وضعیت واحد‌های تولیدی متفاوت است.

او افزود: با توجه به کاهش دمای هوا و مصرف انرژی برق در نیمه دوم سال، رفع محدودیت‌های تولید و چالش‌های فنی واحد‌های نیروگاه را در دستور کار قرار دادیم تا با آمادگی بهتری برق مورد نیاز مردم و صنایع را تامین کنیم.

سلیمانی میزان تولید برق در این نیروگاه در آبان ماه امسال را ۷۱۵ هزار و ۱۱۲ مگاوات ساعت عنوان کرد و اظهار داشت: با این میزان، مجموع تولید نیروگاه در ۸ ماه سال ۹۹ به ۶ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۵۱ مگاوات ساعت رسید، به عبارتی دیگر متوسط تولید لحظه‌ای در آبان ماه ۲۴۶ مگاوات ساعت و در ۸ ماهه سال را ۲۳۰ مگاوات بوده است.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در آبان را ۲ هزار و ۹۰۴ ساعت و در ۸ ماهه سال را ۲۷ هزار و ۲۳۵ مگاوات ساعت عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با رفع چالش‌های فنی و تولید پایدار انرژی برق خدمت رسان شایسته‌ای برای مردم باشیم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تولید برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار