استکبار جهانی بنای پذیرش توفیق‌های علمی ایران را ندارد

استاندار بوشهر گفت: ترور شهید فخری زاده نشان داد که استکبار جهانی بنای پذیرش توفیق‌های علمی و فناوری ملت ایران را ندارد.

محسن فخری زادهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند  استاندار بوشهر در پیامی به مناسبت شهادت محسن فخری زاده بیان کرد: شهادت مظلومانه محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در عملیاتی تروریستی نشانه‌ای برضعف و اضمحلال استکبار جهانی در برابر عظمت علم، فناوری و اراده ایرانیان و دانشمندان پیشرو آن قلمداد می‌شود.

اوافزود: این اقدام مذبوحانه نشان داد استکبار جهانی بنای پذیرش توفیق‌های علمی و فناوری ملت ایران را ندارد و همواره ترور سازمان یافته را در راس برنامه‌های خود تعریف کرده است.

استاندار بوشهر عنوان کرد: بدون تردید اینگونه اقدمات نه تنها موجب توقف نظام جمهوری اسلامی نمی‌شود بلکه با تقویت اتحاد ملی، مستحکم‌تر و با اقتدار مسیر توسعه و پیشرفت خود را ادامه خواهد داد.

گراوند با محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه و علم ستیزانه، شهادت چهره برجسته علمی و هسته‌ای کشورمان را به محضور رهبر معظم انقلاب، همکاران او در وزارت دفاع، خانواده و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفت و برای آن بزرگوار علو درجات را از درگاه واسعه الهی خواستارشد.

تروریست‌ها عصر جمعه(هفتم آذر) با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.