فرماندار الیگودرز در خصوص وقوع سیل در این شهرستان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حمید کشکولی،فرماندار الیگودرز اظهار کرد: طبق اعلام هواشناسی استان از روز اول هفته جاری تا دوشنبه، آسمان لرستان علی‌الخصوص بخش جنوب و شرقی شهرستان الیگودرز تحت تاثیر یک سامانه بارشی فعال قرار می‌گیرد.

او در خصوص وقوع سیل هشدار داد و گفت: پیش‌بینی هواشناسی حاکی از بارش باران و در نتیجه سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در روز‌های آینده است لذا از مردم می‌خواهیم ضمن احتیاط در تردد جاده‌ای، حتی‌المقدور از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

کشکولی اضافه کرد: احتمال وقوع سیلاب، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی و احتمال بارش برف در مناطق مستعد از اثرات این سامانه بارشی است.

فرماندار ضمن آماده‌باش کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان بر آمادگی همه خودرو‌های سبک و سنگین و سایر تجهیزات لازم برای مواجه با حوادث احتمالی ناشی از سیل تاکید کرد.

او همچنین به مسئولان دستگاه‌های مربوطه در خصوص لایروبی رودخانه‌ها، آزاد کردن کانال‌ها و آبرو‌های شهری و سایر اقدامات لازم در سطح شهر‌ها توسط شهرداری‌ها تأکید کرد تا مردم در معرض خطر جدی قرار نگیرند.

کشکولی گریزی نیز به کرونا زد و گفت: اگر امروز شاهد آن هستیم که وضعیت این بیماری در الیگودرز نسبت به شهر‌های مجاور از شرایط بهتری برخوردار است به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، همکاری گسترده و مشارکت مستمر مردم خوب شهرستان است.

فرماندار بیان کرد: از همراهی و مشارکت مردم فهیم شهرستان الیگودرز برای مبارزه با کرونا و خارج شدن از وضعیت قرمز، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

او  تأکید کرد: تداوم مسیر مهار کرونا منوط به استمرار این رفتار و فرهنگ مطلوب رعایت توصیه‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.