مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از تکمیل زیرساخت‌های گردشگری محوطه غار کتله خور در شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: مراحل کف سازی با سنگ‌فرش، تعمیرات سرویس‌های بهداشتی، تعمیرات تاسیسات الکتریکی و مکانیکی، روشنایی معابر، تعمیر و مرمت آلاچیق ­های محوطه، ساماندهی فضا‌های سبز و تصحیح مسیر پیاده راه به اتمام رسیده است.

او  با بیان نقش و اهمیت زیرساخت‌ها گفت: گسترش و رشد تسهیلات و زیرساخت‌های گردشگری مدت‌زمان ماندگاری و همچنین رضایت گردشگران را افزایش می‌دهد و توسعه گردشگری پایدار را در پی دارد.

ارجمند افزود: با ظرفیت‌های مختلف گردشگری اعم از آثار تاریخی و آب‌وهوای خوش به‌عنوان منطقه‌ای بااهمیت راهبردی در حوزه گردشگری به شمار می‌رود، از این‌رو توسعه زیرساخت‌های گردشگری آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: با توجه به غنای ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان خدابنده، ایجاد بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری خدابنده در دستور کار قرار گرفته است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.