رئیس پلیس راه کردستان گفت: با توجه به حجم بارش برف، کولاک و یخبندان در محور‌های مواصلاتی مختلف سطح استان، تردد کامیون‌های کشنده تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی گوهری رئیس پلیس راه کردستان گفت: در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی سنندج ـ مریوان، دیواندره ـ سقز و دیواندره ـ بیجار به دلیل بارش شدید برف و لغزندگی جاده‌ها تردد کامیون‌های کشنده ممنوع بوده و یکی از محور‌های فرعی استان نیز به‌دلیل کولاک مسدود است.

او با بیان اینکه محور فرعی ایرانخواه ـ تکاب به علت شدت بارش برف و کولاک مسدود است، افزود: در حال حاضر نیرو‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی ذکر شده مستقر و در حال پاکسازی آن‌ها هستند، اما با توجه به وزش باد و کولاک همچنان تردد در این محور‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راه‌های کردستان ادامه داد: هم اکنون ماموران پلیس راه در مبادی ورودی هر چهار محور مستقر ذکر شده مستقر هستند و از ورود خودرور‌های مشمول ممنوعیت به این محور‌ها جلوگیری می‌کنند.

گوهری ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم تا مساعد شدن شرایط جوی از مسافرت و تردد در محور‌های مواصلاتی استان خودداری کنند و در صورت ضرورت تردد حتما تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که در برخی از محور‌ها تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

او بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان، بارش برف و باران تا صبح دوشنبه در بیشتر نقاط کردستان ادامه دارد و اکنون نیز در تمام محور‌های ارتباطی، بارش باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها، بارش برف و کولاک را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.