کشف ۹۷ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی در نهبندان

فرمانده انتظامی نهبندان از کشف ۹۷ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی در بازرسی از یک تریلی کشنده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک تریلی کشنده که در محور"زابل- مشهد" در حال حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۹۷ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل تریلی جاساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه تریلی توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نهبندان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده افراد و یا خودرو‌های مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در سربیشه

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی سربیشه گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاقچیان و حاملان موادمخدر، هنگام کنترل محور‌های عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور ایست توسط پلیس صادر شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که ماموران در یک عملیات ضربتی موفق شدند خودروی قاچاقچیان مواد مخدر را متوقف کنند و در پاکسازی از محل و بازرسی خودرو ۲۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ کارگر تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نهبندان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار