مهلت اعتبار وکالتنامه‌های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: باتوجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذر امسال، طرح محدودیت‌ها تردد متناسب با وضعیت شهر‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اجرا شدد و یکی از مشاغلی که در شهر‌های قرمز مشمول محدودیت‌ها تعیین شده قرار گرفت مراکز شماره گذاری پلیس راهور بود.

سرهنگ کشکولی افزود: در استان تنها شهر بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی است که مرکز شماره گذاری و خدمات تعویض پلاک از اول آذر تا اطلاع بعدی تعطیل شده است.

او ادامه داد: برخی از متقاضیان نقل و انتقال خودرو دارای وکالت از سوی فروشنده هستند.

رئیس پلیس راهور پلیس استان عنوان کرد: با تعطیلی مراکز شماره گذاری تاریخ اعتبار بسیاری از وکالتنامه‌های صادره منقضی خواهد شد، بر همین اساس برابر ابلاغ پلیس راهور ناجا برای آسودگی خاطر هموطنان تمهیدات و تدابیر لازم پیش بینی و به ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد و درنهایت مقرر شد اعتبار وکالت‌نامه‌های متقاضیان خریدوفروش وسایل نقلیه به تعداد روز‌های تعطیل شده از سوی ستاد ملی کرونا، تمدید شد.

کشکولی گفت: وکالتنامه‌هایی که اعتبار آن‌ها از اول آبان ۹۹ تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مرکز شماره گذاری خواهند بود.

او در پایان در خصوص نوبت دهی اینترنتی بیان کرد: مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک، خدمات را با نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند و می‌بایست شهروندان قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی را گرفته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.